KLIK SEKALI....

Trafik automatik, rahsia menjana trafik terbaru

text nie aku amik dari jejak trend harap tuan nya tak kisah....

Gua diperkenalkan teknik menjana trafik secara automatik oleh seorang internet marketer. ExitFire ialah sebuah platform yang membolehkan website/blog bertukar-tukar trafik, mungkin kamu kabur sikit, pendek kata = ExitFire membawa trafik, menjana trafik ^^)!



Instruction yang jelas, memudahkan kamu faham apa yang senang berlaku di sana.. Termasuklah video tutorial, memberitahu kamu apa itu ExitFire..

Bagi gua, ExitFire bukan sebuah perkhimatan yang lemah, memandangkan sistem yang berasaskan idea baru, gua percaya benda ini boleh melangkah lebih jauh berbanding dengan website dahulu yang menawarkan ‘free blog traffic’ dan sebagainya ~

Kelebihan laman ini ialah semuanya PERCUMA. Walaupun selepas kamu berdaftar terdapat page yang mempromosikan produk, kamu boleh saja skip benda itu dan terus menggunakan benda ini secara percuma !

Link : ExitFire.com

0 ulasan:

 
Copyright @ 2009 Chords & Tabs: Trafik automatik, rahsia menjana trafik terbaru | Original Design: Music Joomla Template | Modified By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox